- Cep telefonunu alınca yaptığın ilk iş ne oldu?
+ Cep telefonunun ekranına, çizilmeye karşı ekran koruyucu yapıştırdım, telefonun kendisi içinde bir kılıf aldım.
- Cep telefonun, kötü ve değersiz miydi ki koruma altına aldın?
+ Hayır, aksine, onun zarar görmesini ve değersizleşmesini istemediğim için bunu yaptım.
- Cep telefonunu kılıf ve ekran koruyucu ile örttükten sonra çirkin olmadı mı?
+ Bence çirkin olmadı. Ancak çirkin olsaydı da korumaya değerdi, dedi.
- Bunu yapmaya seni biri mi zorladı?
+ Hayır.
- Sence bu yaptığın iş, cep telefonunu üreten firmaya saygısızlık olmadı mı?
+ Hayır babacığım; bilakis, firmanın cep telefonunun yanında verdiği kullanma kılavuzunda yazdığı üzere, cep telefonunun, kılıf ve ekran koruyucu ile muhafaza edilmesi tavsiye ediliyor.
- “İşte örtünme de aynı öyledir, yani değerli olanı korumaktır.” ✨