Zeynep

Dava kendi kendinden kurtulabilmek…kendimizin içinden geçip kendimizi arayacak, kendimizde bulacak ve böylece kendimizden kurtulmuş olacağız..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Babası yeni telefon alan kızına sordu:
- Cep telefonunu alınca yaptığın ilk iş ne oldu? + Cep telefonunun ekranına, çizilmeye karşı ekran koruyucu yapıştırdım, telefonun kendisi içinde bir kılıf aldım. - Cep telefonun, kötü ve değersiz miydi ki koruma altına aldın? + Hayır, aksine, onun zarar görmesini ve değersizleşmesini istemediğim için bunu yaptım. - Cep telefonunu kılıf ve ekran koruyucu ile örttükten sonra çirkin olmadı mı? + Bence çirkin olmadı. Ancak çirkin olsaydı da korumaya değerdi, dedi. - Bunu yapmaya seni biri mi zorladı? + Hayır. - Sence bu yaptığın iş, cep telefonunu üreten firmaya saygısızlık olmadı mı? + Hayır babacığım; bilakis, firmanın cep telefonunun yanında verdiği kullanma kılavuzunda yazdığı üzere, cep telefonunun, kılıf ve ekran koruyucu ile muhafaza edilmesi tavsiye ediliyor. - “İşte örtünme de aynı öyledir, yani değerli olanı korumaktır.” ✨