Berivan azgtşn

Berivan azgtşn
@Berivanazger
Ağlasam sesimi duyar mısınız, Mısralarımda; Dokunabilir misiniz, Gözyaşlarıma, ellerinizle?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Nidelim, herkes "insan" olamaz ki.
Aslında senden gayrı hiçbir nen övgüye lâyık değil bu dünyada.
Sayfa 121
Ne güzel şey senden gayrısını tanımamak, takmamak!
Oturup "Nasılsın" diye açabilir insan. Sevinebilir, övünebilir,ağlayabilir insan. Ne tuzsuz şeydi şu dünya be.