Bir yerlerde bir şeyler kalmıştır. Durmam, vardır. Parlıyordur. Biz onu bulamıyorsak gücümüz yoktur. O parlak ışığı göremiyorsak, gözümüz içimizin karanlığındadır.
"İnsanlık öldü mü?" dedim.
"Yok," dedi, " ölmedi, ölmedi ama, bir şeyler oldu, başka bir yerlerde sıkıştı kaldı herhalde?"
"Nerede kaldı acaba?"
"İnsanlık belki bu ağız dolusu gülüşünde, bu yürek dolusu sevincindedir, kim bilir, belki...
" Kuşlar da gitti."