BERİİ

BERİİ
@Berivane
Okunması gereken kitaplar birikti. Ah ne çok şey var daha öğrenmem bilmem gereken ve ne çok yanlış bilgi, doğrusunu bekleyen... Bir gün, " sildim pişmanlığı payıma düşen hayattan"
Sevmektir güzel olan artık düşünmüyorum sonu
Sayfa 86 - YKY·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Belli de küçük kalbimdekileri sessizlikte Saklamaya gücüm yoktur benim
Sayfa 64 - YKY·Kitabı okudu
Kendimi aramaktan yorgundum ben ,umutsuzdum nazla gülümsedim ve gel dedim ,gelsene
Sayfa 56 - YKY·Kitabı okudu
Benim sessiz ,gözlerden uzak köşemi hatıralar ile doldurdun sen
Sayfa 51 - YKY·Kitabı okudu
İçimdeki çocuğun kalbi yaralı cefa çekmekten okşayın başını vefanın eliyle
Sayfa 48 - YKY·Kitabı okudu