BERİİ

BERİİ
@Berivane
Okunması gereken kitaplar birikti. Ah ne çok şey var daha öğrenmem bilmem gereken ve ne çok yanlış bilgi, doğrusunu bekleyen... Bir gün, " sildim pişmanlığı payıma düşen hayattan"
Ve içinin sesi yükseldi : Ebediyeti nerede arıyorsun? Nerede? Sen ve ben… Gidiyorken … Gidenleri gitmiş say. Geçmiş bir mezar gibidir. Bir çalı kuruyunca gözyaşlarıyla onu tekrar yaşama kavuşturmak mümkün değil .
Sayfa 196 - Totem·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın sevmesi ne kadar güzel.
Sayfa 182 - Totem·Kitabı okudu
Yaşam hakkında daha az düşünen insanlar ,yaşamı daha çok seviyorlar.
Sayfa 176 - Totem·Kitabı okudu
Dedim keşke benim de kanatlarım olsaydı güvercinler gibi ,uçsaydım ve bir dinginlik bulsaydım…
Sayfa 167 - Totem·Kitabı okudu
Ellerimi uzattığımda,ellerimi dolduran ve arayışa olan susamışlığımı ruhumda dindiren hiçbir şey yoktu.
Sayfa 75 - Totem·Kitabı okudu