Okunması gereken kitaplar birikti. Ah ne çok şey var daha öğrenmem bilmem gereken ve ne çok yanlış bilgi, doğrusunu bekleyen...
Bir gün, " sildim pişmanlığı payıma düşen hayattan"
Sen çocuktun,sen bilmezdin erkeklerin dünyasında kadın olmanın zorluğunu! Rahminizde yüreğinizin kanıyla beslediğiniz,bacaklarınızın arasından bu dünyaya getirdiğiniz erkeklerin bu dölyataklarını dağladıklarını ,kendilerini doğuran kadınların dillerini kestiklerini,köleleştirdiklerini bilemezdin ki çocuk! Bu nedenle sen günahı seçtin! Şeytanı seçtin! Ateşi ve isyanı seçtin!