Gerçekten çok acılı bir hikaye çok duygulandım okuduğum kitaplarda en sevdiğim olarak ilk üçe girer duygusal kitaplar sevmiyordum ilkinde ama simdi bir şey öğrendim ki ön yargı bizi iyi şeylerden mahrum bırakıyor
Bu kitabı okuduğumda 10 yaşındaydım kitabi ilk okuduğumda çoooook beğemistim hatta akşamları saat 1 e kadar tekrar tekrar okurdum şimdi de okuyorum siz şimdi hiç mi sıkılmıyorsun hep aynı kitap dersiniz ama gerçekten hiç sıkılmıyorum maceraları cok seviyorum bu kitabi gerçekten okumalıssınız
Harika bir kitap öneririm ama gerçekten çok iyi özellikle kendini yalnız hissedenler için kendini değersiz ve güçsüz hissedenler için okuduğunuzda kendinizi daha iyi hissedeceksiniz