"Gerçekten
sevdiğim pek az insan var; hele saygı duyduğum
daha az insan var. Dünyayı tanıdıkça
hoşnutsuzluğum daha da artıyor; her geçen gün
insan karakterinin tutarsızlığına ve akıllı,
duygulu görünenlere bile güvenilmeyeceğine
olan inancım güçleniyor."
İtiraf ediyorum kitap okumak kadar eğlenceli bir şey yokmuş! İnsan kitap okumak dışında her şeyden çabucak sıkılıveriyor. Kendime ait bir ev sahibi olduğumda, şöyle muazzam bir kütüphane edinmeyi başaramazsam kahrolurum.