Memleketimizin kadın ve erkeklerini, biri diğerini sürükleyen ve taşıyan değil, el ele ve aynı tempoda yürüyen iki mahlûk olarak göreceğimiz günün uzak olmamasını dilerim.
Başkasına karşı hissettiğiniz duygularınızı söyleyin. Belki şimdi bastırdığınızı düşündüğünüz şeyler, yıllar sonra hiç beklemediğiniz an da karşınıza çıkar.
(B.ARIKAN)
Oysa normal hayat akışında bize sıradan gelen ama şükretmemiz gereken ne kadar da çok şey varmış..
Göğsünü gere gere markete gitmek bile aslında ne kadar da büyük bir lüksmüş..
(B.ARIKAN)
Anne babaya saygılı bireyler mi yoksa itaat etmeyi öğrenen bireyler mi yetiştiriyoruz?
Aslında sanılanın aksine o kadar iyi anne babalar değil miyiz?
Çocukluğumuzda yaşadıklarımızı çocuklarımıza mı aktarıyoruz?
Kitap bu zamana kadar toplum tarafından tabulaştırılmış olan "Anne baba kutsaldır." yaklaşımına bir de "Çocukların Penceresinden" bakıyor.
Tabularınızı yıkmaya hazır olun..