Hiçbi' şeyden çekmedi dünyada nasırdan çektiği kadar
Hatta
Çirkin yaratıldığından bile o kadar müteessir değildi
Kundurası vurmadığı zamanlarda anmazdı ama Allah'ın adını
Günahkâr da sayılmazdı
Yazık oldu Süleyman Efendi'ye
Mesele falan değildi öyle "To be or not to be" kendisi için
Bir akşam uyudu
Uyanmıyıverdi
Aldılar, götürdüler
Yıkandı, namazı kılındı, gömüldü
Duysalar öldüğünü alacaklılar
Haklarını helal ederler elbet
Alacağına gelince
Alacağı yoktu zaten rahmetlinin
...
"Ölüm Allah'ın emri
Ayrılık olmasaydı"