Berna Narcı

Onların beni anlamalarına imkan yoktu. İzahat vermeye de asla mecbur değildim.
Reklam
Hayatta hiç bir zaman kafamızdaki kadar harikulade şeyler olmayacağını henüz idrak edememiştim...
Bu sefer inanmak ve ümit etmek kabiliyetini ben kaybetmiştim...
Bir insan bir insana her halde yeterdi. Fakat oda olmayınca? Her şeyin bir hayal, aldatıcı bir rüya, tam bir vahim olduğunu ortaya çıkınca ne yapabilirdi?
Bazen kendimi bir müddet için unuttuğum, bir insanda kendime yakın taraflar bulduğum oluyordu.
Reklam