Berol

Berol
Bir garip okur...
"Kalbimiz niye var olduğumuzu bilir ve ancak tevazu sahibi olanlat bunu kabul edebilecektr.(...) Mühim olan inanmak, işaretleri takip etmek, kendi menkıbemizi yaşamaktır. Er ya da geç bir şeylerin bir parçası olduğumuzu hissederiz, bunun ne olduğunu mantıkla anlayamasak bile."
Sayfa 33·Kitabı okudu
Reklam
"Tanrı gönül gözümüzüancak bir şeylerin değişmesini arzu ettiği anda açar."
Sayfa 30·Kitabı okudu
Hayat
"Hayata gerçekten bağlı olan yürümekten vazgeçmez."
Sayfa 27·Kitabı okudu
"Kendine ne olduğunu anladığın anda, bütün dünyada ne olduğunu anlamış olacaksın."
Sayfa 24·Kitabı okudu
"Rutin, mutsuzluğun bir başka ismi."
Sayfa 21·Kitabı okudu
Reklam