Hayattan fazla bir şey beklememek. Insanın kendisine, alışkanlıklarına bağlı kalmasının en sağlıklı şey olduğu kanısındayım. Hayatla ilgili büyük hayaller kurmamalı, tutku duyduğumuz şeylerin peşinden gitmeliyiz. Başkalarının yaptıklarına aldırmamalı, kendimize odanlanmalıyız.