"Neyi kaç kez aklımdan geçireceğim nihayetinde bana kalmış.Binlerce kez olsa bile bunun kime ne zararı var? En azından yaşarken düşünmek istediğim şeyleri,istediğim zaman,istediğim şekilde,istediğim kadar düşünürüm.Kimse şikayet edemez."
"Her ne olursa olsun ben bu ömrü sürmek durumundayım.Ürünü iade edip yenisiyle değiştirmem mümkün değil. Ne kadar tuhaf bir şey olsa bile,bu benim,yani bu taşıyıcının varoluş şekli."