📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hayallerinizden asla vazgeçmeyin. Hangi yaşta, hangi koşulda olursanız olun, kalbiniz neyi işaret ediyorsa ona doğru ilerleyin. Çünkü hayatta pişmanlıkların en büyüğü, "Keşke deneseydim." demektir.
"Sonat," ... "Beni indir."
"Hayır." ... "Acı çekiyorsun ve sırf yardım istemeyecek kadar inatçısın diye kendini daha fazla incitmene izin vermeyeceğim."
Başkalarının ne düşündüğünü umursamamanın zor olduğunu biliyorum. İnsanız ve onaylanma isteği doğaldır. Ancak gerçek şu ki ne yaparsanız yapın insanlar konuşacaktır.
Harika şeyler yapıyor veya sadece hayatınızı yaşıyor olun, birileri her zaman söyleyecek bir şeyler bulacaktır. Madem öyle, madem ne yaparsak yapalım kimse yüzde yüz memnun olmayacak, neden değerli zamanımızı ve enerjimizi onların fikirleri hakkında endişelenerek harcayalım ki?
Başkalarının ne söyleyebileceğine odaklandığınızda, kendinizi küçültmeye, geri çekmeye ve başkalarının dar kalıplarına girebilmek için kendi ışığınızı söndürmeye başlarsınız. Bu dünyaya başkalarının beklentilerini karşılamak için değil, kendi beklentilerinizi karşılamak için geldiniz. Kendi yolunuz kendi amacınız ve parlamanın kendinize özgü bir yolu var. Dedikodu veya yargılanma korkusunun tam olarak olmanız gereken kişi olmanızı engellemesine izin vermeyin. Zaten çevrenizdeki insanlar gerçekten doğru kişilerse sizi bunun için sevecek ve size saygı duyacaklardır.
Kendiniz için yaşayın.