"Evet, yaşamdan ölüme bir anda geçilir. Şaşarız, daha dün deriz, onunla bir kadeh içmiştik, daha biraz önce bana telefon etmişti, sonra anlamlar çıkarırız bu daha bir dakika önceki durumdan. Acaba bize bir şey mi söyleyecekti, acaba en son bizimle mi konuşmak istemişti?
Bazılarının ise ne zaman öldüğünü bilemeyiz. Öylesine yavaş geçerler ki yaşamdan ölüme, o bir anın değeri kalmaz. Anıları eskilerde, çok eskilerde gibidir. Bir süredir unutmuşuzdur sanki. Oysa o kim bilir neler çekmektedir."