Herkesin okuması gereken ama aynı zamanda da okumaması gereken bir kitap… Derin, zorlayıcı, yaralayıcı, acımasızca gerçekçi. Her sayfada öfke duymak, üzülmek, kırılmak. Bazı satırlarda bir kadına üzülürken, bazı satırlarda gözünün dalıp gitmesi ve “maalesef evet” demek. İnsanların sistematik bir şekilde nasıl duyarsızlaştığının, vahşileştiğinin bir örneği. Fırsat verildiğinde her insanın nasıl da olmaz denilen şeylere “aslında olabilir” diyebildiğini görüyoruz.