Sağlıklı bir iletişimde hedef, karşı tarafın hislerini "doğru" ya da "yanlış" diye süzgeçten geçirmek değildir. Hedef, o hissin varlığını kabul etmek ve o insana "Senin hislerin benim yanımda güvende" mesajını vermektir "Çünkü hislerin için suçlandığın yer, senin evin değildir."