Witch

Witch
@Betldgn_
Üniversite
İstanbul
5 Ocak 2005
20 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Doğru hareket etmediğini bilir, üzüntüden içi içini yerdi, ama ne yapsın, seviyor hep sevgi yüzünden yapıyordu bunları. Bir de kavgadan sonra barışmak, sevgiliden özür dilemek ya da onu afetmek ne doyulmaz zevktir!
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşkın insana böyle şeyler yaptırdığını, insanın sevdiği kimseyi üzmekten hoşlandığını bilir miydin?
Bazı kadınlar vardır kocalarını ne kadar çok severlerse o kadar çok kavga çıkarırlar.
Bir ailenin hayatı ne kadar kötü gitse, gene de ana baba insana düşman, yabancı olmaz. Yılda bir olsun sevgi gösterirler. Hiç olmazsa o zamanlar bir yuvan olduğunu anlarsın. Ben ailesiz büyüdüm
Hepsinden son derece nefret ediyordum ama kendim onlardan da aşağıydım o başka.