Witch

Witch
@Betldgn_
Üniversite
İstanbul
5 Ocak 2005
20 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Ya kahraman ya da çamurdan; ikisinin ortası yoktu. Beni mahveden de buydu zaten
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
O sıralar beni üen bir mesele daha vardı: Ne ben kimseye benziyordum ne de herhangi biri bana, "Tek başıayım, ama onlar hep birlik," diye düşünmekten kendimi alamıyordu
Gülünç görünmekten marazi bir korku duyduğum için tüm kurallara körü körüne bağlıydım; genel havaya seve seve ayak uydurur, en ufak bir aykırılık göstermekten ödüm patlardı
Bazen birdenbire kendimi hepsinden üstün gördüğüm olurdu. Bu hal bana durup dururken geliyordu; ya küçümsüyor ya da kendimden çok üstün görüyordum
Mesela, yüzümden nefet ediyor çirkin buluyor hatta alçakça bir ifdesi olduğundan şüpheleniyordum; hatta bu yüzden, her gün dairedekiler bendeki alçaklığı fark etmesin diye kendimi azaba sokarak elimden geldiği kadar serbest bir tavır takınıyor yüzüme asil bir ifade vermeye çalışıyordum.