Witch

Witch
@Betldgn_
Üniversite
İstanbul
5 Ocak 2005
20 okur puanı
Mayıs 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitap
Aman tanrım! Adem ve elma duruyordu daha, atalardan gelen günahlar duruyordu. Yani bütün bunların cezasını çekecektim…
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çünkü burada, büyülü bir aynanın loşluğunda Hermaineyle yüze gelmek istemiyordum, satrancımdaki yalnızca tek bir taş değil, Harry tümüyle onundu.
Ve ben yaşamı, görünürde alabildiğine yoksul ve sevimsiz Bozkırkurdu yaşamın sevgilerden, fırsatlardan ve ayarhlardan yana ne kadar zengin olduğunu görüp şaşırıyordum. Bunların hemen hepsini elden kaçırmış hepsinden kaçmıştım.
Her şey bir zamankinden farksızdı ve bana öyle geldi ki, hayatımda hiç kimseyi o zaman Rosa’yı sevdiğim kadar sevmemiştim.

Witch

, bir kitap okudu
7/10
·210 syf.·
2025 1. kitabı
Hermann Hesse
8.2/10 · 9,7bin okunma