Beton

Mutlu olup olmadığını kimse bilmiyordu, belki kendi bile bilmiyordu.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Peki ne yapayım ben, bayım? Kalamam buralarda! İnsanlar beni anlamıyor, ben de onları anlamıyorum...

Beton

, bir kitap okudu
Puan vermedi·56 syf.·
25 saatte okudu
·
Okunma: 16 Haziran 2024 00:00
·
2024 2. kitabı
Stefan Zweig
7/10 · 82,1bin okunma
Evet, bütün, ama bütün insanlar beni şımarttılar, bana karşı hepsi iyiydi -yalnızca sen, evet, yalnızca sen beni unuttun, yalnızca sen, beni asla tanımadın!
Hayır beni tanımamıştın, o zaman tanımadın, asla, asla beni tanımadın. Sana o anın hayal kırıklığını nasıl anlatabilirim, bilmiyorum sevgilim -çünkü o zaman böyle bir kaderi, senin tarafından tanınmamak gibi ömrüm boyunca mahkum olacağım bir kaderin acısını ilk defa yaşıyordum ve şimdi de o kaderle ölüyorum: senin tarafından hiçbir zaman tanınmamış olarak.