Beni kitaplarımla yalnız bırakın zira bu hayat ziyadesiyle midemi bulandırıyor.
♡ ✦ ☆ ❆ ☼ ✿ ♡ ✦ ☆ ❆
İnsan, biyoloji ile çevre, doğa ile kültür arasındaki karşılıklı etkileşimin tarihsel bir ürünüdür.
Üst üste binen hatalarımın daha kuvvetli bir benlik bilinci sağlayacağını, gayet
iyi olduğumu, madalyonun öbür yüzünü görebildiğimi söylüyorlar; madalyon biraz ağır, o kadar.
Zamanla işler düzelecek.Ya da düzelmeyecek, her şey
dinamiktir, bu da hayatta hem sevinçten havalara uçacağım hem de kötü hissedeceğim anların olacağı, bunların âdeta bir gelgiti andıracagı anlamına geliyor.
Bugün üzgünsem yarın mutlu olacağım ve bugün mutluysam yarın üzgün olacağım, bunda bir sorun yok. Kendimi sevmeye devam ettiğim sürece sorun yok.
"Bir şeyi bir mantığa oturtmanın nesi yanlış?
Gayet makul bir savunma mekanizması bu. Hissettiginiz üzüntünün ya da kararlarınızın arkasındaki nedenlerı anlamaya çalışıyorsunuz sadece."