Eğer biz kendimizi eğiterek "kafamızdaki bilgileri dış dünyada uygulama" ilkesini gerçekleştirebilsek ve bildiklerimizle uyumlu davranışlara yönelirsek, o zaman çevreyle dayanışma içinde olan ve birbirimizin yaşamını destekleyen bir dünya toplumu olabiliriz.
Çocuklarla ve gençlerle çalışan eğitimcilere ve pedagoglara her zaman şunu söylerim: Mesleğinizde başarılı olmanız için, kendi kişiliğinizi geliştirmeli ve dengeli bir eşitlik üzerine kurulu bir eğitim sistemi uygulamalısınız.