Olana nereden baktığındır fark yaratan.
Olanı ne şekilde kabullenip benimsediğindir sonucu değiştiren,
Sen "Paramı kaybettiğim için battım!" dersin. Öteki "Paramı kaybettiğim için kazanmayı öğrendim..." der.
Sen "lyi bir ailem olmadığı için başaramadım!" dersin.
Öteki "lyi bir ailem olmadığı için başardım..." der. Sen "Hep sırtımdan vurulduğum için kimseye güvenmiyorum!" dersin.
Öteki "Hep sırtımdan vurulduğum için kime güvenileceğini öğrendim..." der.
Başımıza gelen her şey durumdur, sonuç değil... Sonucu be- lirleyen şey durumu ne şekilde ve nasıl algılayıp benimsemeyi tercih ettiğimizdir.