"Bu ülkede içindeki çocuk utanca boğulmuş ve bunalmış o kadar insan var ki! Ben onlara "yetişkin çocuklar" diyorum. İçi çocuk ama bedenen yetişkin... Bunlar kötü insanlar değiller ama her türlü kötülüğü de yapabilirler."
"Nedir savaşçının alçak gönüllülüğü? Bilir ve inanır ki evrenin bu karmaşık yapısı içinde her şeyin -bitkinin, hayvanın, taşın toprağın- bir yeri vardır ve hepsi de kendisi gibi değerli ve anlamlıdır. Bunun farkında olarak her şeye "biz" bilinci içinde saygı gösterip yolculuğuna devam eder. "