Betül

Betül
@Betulbence
İnsan denen bilinmeze mektuplar gönderdik biz. Üstelik yanıt beklemeden. Yaşamak adına başka çaremiz olmadığından; gelecek adına başka çaremiz olmadığından;’insan olmaktan başka’ çaremiz olmadığından…
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Diyelim hayatı logaritma cetvelleri gibi düzenlediniz. Herkes ölüme dek nasıl yaşayacağını, nerelerde neler yapıp, nelerle karşılaşacağını en başından biliyor. Hayatın hiçbir riski kalmadı. İnsanı bilinmezin korkusundan kurtardınız. İyi ama beyler, içinizden birisi çıkıp da ‘benim canım sıkılıyor’ derse ne yapacaksınız.
Devlet, rahminde büyüttüğü çocukları kanıyla boğmaya başlayacaktır bir daha.
Doğanın hiçbir gücü kötü değildir. #BilinçaltınınGücü #JosephMurphy
Tek bir şifa süreci vardır, o da inançtır. Tek bir şifa gücü vardır, o da bilinçaltıdır.