"Her şey yok olup yalnız o kalsa, benim varlığım yine devam ederdi.Fakat her şey yerinde kalıp da o ortadan kaybolsa, dünya bana büsbütün yabancı olurdu."
Çocuktum... bir taşı ısırdım... üç dişim kırıldı. Büyüdüm ve artık kırılan şey dişlerimin kırılmasından daha çok canımı yakıyor. Güvenim, ruhum, kalbim her geçen gün kat ve kat kırılıyor. Ve benim canım dişlerimin kırılmasından daha çok yanıyor.