Betül Koçak

“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
“...Yeniden iyi biri olmak mümkündür...”
Sayfa 196 - Everest·Kitabı okudu
Felsefe
Betül Koçak
Ayşıooo
Puan vermedi·336 syf.··
2019 22. kitabı
Kitap çok güzel. Ve unutma Gece, kimse sana düştüğün için kızmayacak..." Yani ne bileyim, Ender'den kurtulmaları çok güzel bi şey jfkdkgkdkg ölmüş lan
Karantina: Mahşerin Dört Atlısının Hikâyesi - Dördüncü PerdeBeyza Alkoç · İndigo Kitap · 201915,2bin okunma
Bihter isimli okura yanıt verildi
Betül Koçak
5.side çıktı ooğğğğ
10/10
·632 syf.··
Beğendi
·
2020 19. kitabı
·
8 günde okudu
·
Okunma: 18 Nisan 2020 17:43
Oblomovluk yapa yapa bitirdim kitabı. O kadar güzeldi ki bu kitapla yolculuğum sanırım hiç bitmesin istedim. Geç kalınmış bir kitap Oblomov benim için. Siz geç kalmayın okumak için :) Başta dostluğun ne olduğunu ve bir çok şeyi öğreten bir kitap oldu. Bana en çok dokunan ise şu satırlardır: "Kaç yıldır aşkı bulmak için sabrediyor, yüreğimin sevme gücünü harcamıyordum. Ne kadar bekledim! Ama ne iyi etmişim: Bir insanın varabileceği en büyük mutluluk budur!" Yüreğinin sevme gücünü harcamamak önemli. Şiddetle okumanızı tavsiye ederim :)
Oblomovİvan Gonçarov · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202149,9bin okunma
Emel isimli okura yanıt verildi
Betül Koçak
Ben daha geçen gün bir kaç tane kitap aldım kitapları sirkeyle silip balkonda biraz beklettik