Ayaklarını ötekinin üstüne basmakla yetiniyorlar, onlar da senin dediğin gibi ne yaptıklarını düşünmüyorlar... ama nedense hepsi adımlarını aynı yöne doğru atıyor. Kulağını açarsan bir hareketin bir kıpırtının sesini duyar, bir tedirginlik hissedersin. Bir şeyler oluyor, bunu insanlar yapıyor ama ne olduğunu kendileri de bilmiyorlar... henüz.
Ama bu traktör iki şey yapıyor. Hem toprağı alt üst ediyor, hem de bizi topraktan atıyor. Bu traktörün tanktan farkı pek az. Her ikisi de insanları sürüyor, korkutuyor, incitiyor.