kitabı bitirir bitirmez filmini izledim ve SOL TARAFIMDA FARKLI BİR SIZI hissediyorum.Hiç beklemedğim şekilde sonlanan kitaplar benim dengemi hep alt üst etmiştir zaten.kitabın konusunu soracak olursanız küçük insanların küçük hayalleri cümlesi ile özetleyebilirim.dostluğun anlaşmak değil anlaşamasanda anlaşmak olduğunu derinden hissedeceğinizi düşünerek canı gönülden tavsiye ediyorum.