Kitap pek bana hitap etmesede bir günden kısa bir sürede bitirdim . Verdiği mesajlarla bakacak olursak güzel bir kitap . Sonunda eşkiyanin ruyası ile klisedeki incir ağacının altında çıkmasını hiç beklemiyordum. Güzel bir sondu , Fatıma bekle geliyor Santiago'n :D
SimyacıPaulo Coelho · Can Yayınları · 2024246,9bin okunma