Kimliğimizi yitirmiş görünüyoruz. Çocuklar ve yaşlılar toplumdan tecrit edilip daha önce hiç olmadığı kadar dünya meselelerinden uzak tutuluyor. Artık kimse onlarla konuşmuyor. Çocukların ve yaşlıların gündelik yaşama katılmadığı bir topluluğun geleceği ve geçmişi yoktur.