Betüsssss

Betüsssss
@Betustprk
Al bismillah
18 Nisan
47 okur puanı
Ağustos 2022 tarihinde katıldı
Ben yaşamak için kendi gururunu öldürerek hayatta kalan bir enkazdım...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insanı güzel olduğu için sevmezsin ki sen sevdiğin için güzel olur o ... :)
"Ben ölürsem belki o ağlardı ama o ağlarsa ben ölürdüm.."
"Boşuna ölümü dileme,ölmezsin sen. Çünkü ölmek için fazla ölüsün.."