Tamam bugün kesin bırakıyorum kitabı, daha akmıyor 4 günde 30 sayfa okunur mu derken, kalanı 2 günde bitirmek... Her bir muhabbetin fikirsiz ama anlayan bir dinleyicisi gibi hissettim kitabı okurken...
Okurken Bir erkek bir kadının korkularını, ne istediğini bu kadar mı doğru anlar diye içimden geçirdiğim bir kitap... devamında Sabahattin Ali'nin diğer kitaplarını da okumaya vesiledir