Beyza

Beyza
@Bey_zanr
"nasip olmaması da nasiptir sözünü kabullenmenin yürekte bıraktığı ağırlık"
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Olduğum yerde olmak istemiyorum ama olduğum yerden çıkıp gidemiyorum da.."
Sayfa 120·Kitabı okudu
Gözlerimle güldüğüm bir yıl diliyorum, kendime...💫
baharda kışı, kışında baharı özler insan. ne uzaksa onu özler. kavuşmak şart mı? boşver... bazı şeyler yokken daha güzel...
“giderek, her şeyden vazgeçe vazgeçe, sanki bir başkası oldum.”