Okurken keyif aldığım bir roman oldu. Güzel kurgulanmış bir genç yetişkin kitabıydı. Sonlarını merakla okudum ve duygulandım diyebilirim. Yazar karakterlerin duygularını başarılı aktarmıştı.
Peki ya Sindirella gerçekten yüzünü hatırlamayıp onu bir ayakkabıyla zor bulan o herifle aşık olduğu için mi evlenmişti yoksa bütün bunlar, o karakterlerin kalemini tutan kendini beğenmiş ya da kendi mutlu sonu olmayan platonik bir aşığın çırpınışı mıydı?