Onların gözünde ben küçüğüm.Hep aynı kelime:Küçük.Herkes bunu söylüyor.Nedir yani bunun anlamı?Boyut olarak küçüğüm,tamam.Ancak benim düşüncelerimde derinlik var,yükseklik değil.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap bir harika.Korku,sevinç,üzüntü,aşk herşey var.Benjy kızın önünde öldü sanıp ağladım.Knoxun olduğu yeri patlattilar sanıp ağladım.Ve ikisininde öleceğini düşünüp kızın yalnız kalışına ağladım.Son 20 sayfayı bitirmemek için direndim.Ama bitirdiğimde sevinçten ağzım kulaklarımdaydı.Tabi buruk bir sevinç de denebilir.Knox ve benjy çok iyiler kız hangisini sevse hayır sevmesin diyemiyorsun.Ama benjy ile geçen 10 yılı nasıl unutacak bilemiyorum.Unutmak için yeterince uzun bir sevgiydi.Onun acısı benim kalbimdeydi ve kolay kolay gitmeyecek.Ama knox ile olması da mutlu etti.Çünkü Kittyi korumak ve onu sevdiği insanlara kavuşturmak için çok çabaladı.
ŞahAimee Carter · Ephesus Yayınları · 20172,677 okunma