Eğer sizi ağlatan bir şarkı duyarsanız ve artık ağlamak istemiyorsanız, o şarkıyı daha fazla dinlemezsiniz.Ama kendinizden kaçamazsınız.Kendinizi daha fazla görmemeye karar veremezsiniz.Kafanızdaki gürültünün sesini kısmaya,onu kapatmaya karar veremezsiniz.
Bazen kendimizin bile anlamadığı şeyler düşünürüz.Gerçek bile olmayan düşünceler...Aslında hissetmediğimiz şeyler...Fakat bunlar yinede aklımızda dolaşır durur çünkü düşünmesi enteresan şeylerdir.