Kitap konu bakımından değişik ve güzel.Ama sonu saçma bitmiş.Sanki bitirmek için uygun cümleleri bulamamış ve sadece bitirmiş olmak için yazılmış gibi.Konusu gibi sonununda değişik olması kitabı daha iyi yapabilirdi.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap ne iyi ne de kötü.Sadece editörün kitabı iyi incelemediğini düşünüyorum.Çünkü anlatım bozukluğu,kelime yanlışları ve kahramanları birbiriyle karıştırma gibi hatalar vardı.Tabi yazardan kaynaklı birr hatada vardı o da betimlemeleri uzatmasıydı.Anlatımı güzel ama betimlemeleri uzun olması konuyu sıkıcılaştırıyor.Merak ederek aldığım bir kitaptı ama beklentimi karşılamadı.