Beyazpiremses ྀ

Beyazpiremses ྀ
@Beyazpiremses
Spontane…
Küllerinden doğmak mı deniliyor buna :
Geleleceğim olmadığına dair önceki inancım yok olmuştu, artık geleceğim olabileceğine inanmıştım ve aniden her şey bende hayranlık uyandırmaya başlamıştı ki çok uzun zaman önce kaybolup gitmiş bir duyguydu bu. Eskiden çoğu kez yaptığım gibi,kendimi bir geleceğim olacağına ikna etmem gerekmiyordu artık, bir geleceğim vardı. Yaşamıma yeniden kavuşmuştum ve onu yeniden avuçlarımın içine almıştım." Ben de tam böyleyim şimdi işte. Yine hayatımı kurtardım, ben olmasam ayvayı yemiştim cidden. Ben bu kendimin hakkını nasıl öderim hiç bilmiyorum…
Sayfa 59·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kalp, kırılıp yapışa yapışa Frankenstein gibi bir şey oluyor. Insan desen değil, canavar desen değil.
Sayfa 58·Kitabı okudu
Alıntı
Acı Gerçek=Ölüm..
Ölüm tuhaf şey tabii, onca zaman yanında olan insanın artık orada olmaması tuhaf.
Sayfa 53·Kitabı okudu
Alıntı
Keşke bütün paralel evrenlere istediğimiz zaman girip çıkabileceğimiz bir sistem olsaydı bu.
Sayfa 52·Kitabı okudu
Alıntı