Beybûn

Beybûn
@Beybun_1
"Kalp meselesidir iyilik." بيبون
"Geçmiş olsun hepimize..."
Deprem uykudan uyandırdı.Gerçekten korkusu tarif edilemezdi, hepimiz çok kötü olduk.Vefat edenlere Allah'tan rahmet,yaralilarada acil şifalar diliyorum. Göçük altında kalan, dışarda kalanlara da Rabbim yardım etsin.🙏🙏
Deprem
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Her şeyden önce, anadilimize saygı göstermeli ve onu korumalıyız; bir halk olduğumuzu ancak dilimiz yaşadığı sürece hissedebiliriz."
Edebiyat
İfade edemediğim bir eksiklik var içimde, sanki her şey başka türlü olabilirdi...🥀
İnsan ve Duygular
-Kaç yaşındasın? -Kimin yanındayken..?
İnsan ve Duygular
Ruyê min dikene lê dilêmin tije xem e..🥀 (Yüzüm gülüyor ama yüreğim hüzün dolu..)
İnsan ve Duygular