Beybûn

Beybûn
@Beybun_1
"Kalp meselesidir iyilik." بيبون
@Beybun_1·
·
sabitlendi
Ey sevgili;
"Sen benim canımda saklısın." Ehmedê Xanî
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Beybûn

, şu anda okuyor
%80 (216/268 syf.)
Sabahattin Ali
8.2/10 · 209,1bin okunma
Ve ben Seninle 21 yaşındayım sevgilim. Gülüşüne aşık olan bir şairim. Ne eksik ne fazla. Sonra, Al göğsünde sakla. Öp beni, Beni büyüt. Bütün sanrılardan,sancılardan, acılardan… Uzak tut. Seninle var olayım. Senle dolayım, aşkla…💕
Şiir
Freud diyor ki;
“İnsan karlaştığı, kişilerin kalıntısıdır. Hayatın içinde bir yerlerde bir şekilde,hayatımıza girip çıkan herkesin bir izi kalır hayatımızda.Bu bazen iyi bazen kötü bir izdir ama kalıcıdır. Kişilik bu izlerin içinden kendimizi nasıl inşa ettğimizdir.”
Kullanmadıktan sonra göğsümüzü dolduran hisler hisler ve kafamızda kımıldayan düşünceler neye yarardı?
Sayfa 35·Kitabı okuyor
1000Kitap