Beybûn

Beybûn
@Beybun_1
"Kalp meselesidir iyilik." بيبون
Âşık olmaktan, hakikatten ve deli gibi sevmekten korkuyordu.
Sayfa 34·Kitabı okuyor
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İyi geceler..
Gidiyorsan içimden beni bende uğurla, Gri bir gök bırak kirpiğimin ucuna. Neden harcanır söyle iyi şeyler zamanla.. Kaldırımlar ağlarken bir bulut bırak bana.. HiraiZerdüş🖤🥺
Müzik

Beybûn

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
68 günde okudu
·
2023 4. kitabı
Stefan Zweig
7.2/10 · 171,9bin okunma
Mın dîxwest kû dıle xwe, şakım pe hatinate..
İnsan ve Duygular
Bir ufka vardık ki artık Yalnız değiliz sevgilim. Gerçi gece uzun, Gece karanlık Ama bütün korkulardan uzak. Bir sevdadır böylesine yaşamak, Tek başına Ölüme bir soluk kala, Tek başına Zindanda yatarken bile, Asla yalnız kalmamak..
Şiir