Gülberoj

Gülberoj
@Beybun__
Min dilê xwe têr rehet nekir, li qerînîya nawê te de... Ahmed Arif im Xelîl Xemgîn...️ 1000Kurdî
Leyla Erbile Mektuplar
Yıllar önce bugün aramızdan göçüp gitmiş #leylaerbil “Ya işte böyle Lalikom! Ses et, konuş, payla bir hal et ama. Küçük dilin yerindedir inşallah.Kurban olur, çoban dururum dillerine senin. Bineceğin trenlerin soluğu tükenmesin. Ayağını attığın yerler deprem görmesin. Denizler uslu, vapurlar yollu olsun. Ferman et rüzgâr beni de alıp oralara atsın. Mutlu ol. Allah beni kahretsin. Gözlerinden öperim. Ellerinden öperim. Öperim kızı öperim. Öperim oğlu öperim.” Ahmed Arif
Edebiyat
Gülberoj
Olmadaydı :-) ama kavuşsaydı 🤣 ahmed im ne acılar çekmiş :(
Reklam
Leyla Erbile Mektuplar
Yıllar önce bugün aramızdan göçüp gitmiş #leylaerbil “Ya işte böyle Lalikom! Ses et, konuş, payla bir hal et ama. Küçük dilin yerindedir inşallah.Kurban olur, çoban dururum dillerine senin. Bineceğin trenlerin soluğu tükenmesin. Ayağını attığın yerler deprem görmesin. Denizler uslu, vapurlar yollu olsun. Ferman et rüzgâr beni de alıp oralara atsın. Mutlu ol. Allah beni kahretsin. Gözlerinden öperim. Ellerinden öperim. Öperim kızı öperim. Öperim oğlu öperim.” Ahmed Arif
Edebiyat
Gülberoj
Bir daha böyle bir aşk yaşanmaz , Ahmed Arif’im ..🌼 olmayacağını bile bile sevdi :-) axxxx zalim Leyla…
Yarabbim lütfen esinti ver ama sıcak olmasın amin. 🙏🏻
Gülberoj
O kadar mı sıcak sizin ora 🤔
jin jîyane, jîyanê ne kujin..!
Kadın erkeğin kaburgasından yaratıldı, ayaklarından yaratılmadı; ezilir diye. Başından da yaratılmadı üstün olmasın diye, ama göğsünden yaratıldı eşit olsun diye. Kolun biraz altında yaratıldı korunsun diye, Kalp hizasında yaratıldı sevilsin diye. Bir kadını ağlatırken çok dikkat edin.
Aşk
Gülberoj
Takip edebilirsin :-) düşüncelerini cahilliğe yorduğunu birini :-) bu senin için şeref ise :-)) ha aklında paylaşımlarımı takip edip vuracak bişiler aramak varsa :-) paylaşımlarım orda tek tek bak , ama hayran kalacaksın eminimmm:-))
jin jîyane, jîyanê ne kujin..!
Kadın erkeğin kaburgasından yaratıldı, ayaklarından yaratılmadı; ezilir diye. Başından da yaratılmadı üstün olmasın diye, ama göğsünden yaratıldı eşit olsun diye. Kolun biraz altında yaratıldı korunsun diye, Kalp hizasında yaratıldı sevilsin diye. Bir kadını ağlatırken çok dikkat edin.
Aşk
Gülberoj
Eksiklik hissedenler farklı algılara sahip insanlardır :-) o yüzden boşver herkes anlamak görmek istediğini koyar ortaya , niyetle alakalı biraz da :-) yoksa mantık her şeyin önüne geçiyor :-) biri kalkıp sen kaburgadan yaratıldın sus diyecek kadar üstün değil :-). Burda da sol mesela eşitlik ama farklı algılayanlara karşı da gittiği yere kadar. Cevap veririm :-)
Reklam