"içinde sıkıntı olanlar sıkıntısını kağıda döksün,şarkıya döksün,resme döksün yapsın yeteneği olduğu bir şeye döksün hiçbiri olmazsa kendisi ile konuşsun yeter ki içine atmasın, her zaman sizi dinleyen birisini bulamazsınız gerçi artık öylesini bulmaniz iyice zor olduysa... Dediğim gibi içinize atmayın sıkıntınızı bulun bir çaresini, hayatın tadını çıkarın hayat güzel, siz kendinize kötü olarak gösteriyorsunuz sadece...”