Kitaplığımdakiben

Kitaplığımdakiben
kndm yzlr
Hata ingilizcede,  "mistake'tir" bu şekilde yazılır. Mis ve take kelimelerinden oluşur, mis kötü yanlış demektir. Take ise almak.. Ne güzel düşünmüş ,düşüneni; hatayı almak, yanlışı almak..  Çoğu zaman kendi kendinin celladıdır insan.
Felsefe
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
şrlrm
Bu hayat geçmez Bedbaht günlerim oldu Saniyeler Dakikalarla çarpışıp parçalarken Yelkovanı
Şiir
dşnclrm
En büyük kusuru nedir insanın? İnsan olmasıdır ya hani bence...
Felsefe
"Svevo'nun bir cümlesini buluyorum: "Hiçbir zaman sakin olamamak belki de benim yazgım.""
Sayfa 73 - YAPI KREDI YAYINLARI·Kitabı okudu
Düşünce
"Tek günah, insanın kendi yaptığını kavrayamamasıdır."
Sayfa 60 - YAPI KREDI YAYINLARI·Kitabı okudu
Felsefe