Beyza

Beyza
@BeyzaKh
mutlu olamadığın zamanlarda mutsuzluğun hakkını vereceksin, öyle çabucak sağa sola yıkılmayacak, adam gibi acını çekeceksin.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Çünkü acı; kendini sevdirmeyi çok iyi bilir. Bazen ilk bakışta bir aşkla, Bazen de gözden akan tek damla yaşla. . .
insanlar her zaman ikiye ayrılır. Bazıları eski, yıkık dökük, harabe bir bina gibidir, acıları yüzlerinden okunur. Bazıları ise, tüm güzelliği ile kendini dimdik yeni bir bina gibi ortalıkta sergiler ama yine de onların içinde acıya açılan bir kapı bulunur ve ne olursa olsun herkesin içinde kendine yetecek kadar acı mutlaka vardır.
Vazgeçmeyeceksin. Aşk için, mutluluk için, iyi bir gelecek için, kısacası hayat için vazgeçmeyeceksin işte. . .
kaybetmekten korkmak, kazanmaktan vazgeçmektir