Aşk'a uçarsan kanatların yanar!" demiş Şirazi, tıpkı sizin gibi..
"Aşk'a uçmazsan kanat neye yarar?" demiş ona Mevlana..
"Aşk'ı bulduktan sonra kanadı kim ne yapar?" demiş sonra Yunus Emre.
her şeye rağmen mutlu olmayı hiç denedin mi?
Denedin ve olmadı değil mi? Olsun. Bir kez daha dene, hatta gerekirse bir kez daha yenil kendine.
Bir kez daha kaybet elinde ne varsa.
Kaybet işte kaybedeceğin ne kaldıysa.
Ama asla pes etme.
Her şeye rağmen yarını dört gözle bekle. . .
Belki yarın hiçbir şey düzelmeyecek ve her şey ters gitmeye yine de devam edecek. Olsun. Bir kez de her sabah dağınık bıraktığın yatağını toplayarak güne başlamayı dene. Sonra da geç aynanın karşısına ve yalnızca kendin için gülümse.