İnsan "huzur" için yaşıyor. Yaptığı her şey kalbini rahatlatmaya, oradaki ateşi söndürmeye yönelik. Kalbin neyle rahatladığı ise, insanın "kim" olduğunu ve hangi yolda yürüdüğünü ortaya koyuyor.
Kanlı fotoğraflara ilk gördüğünüzde bakamıyorsunuz, sonra bakabilmeye başlıyorsunuz, kanıksıyorsunuz, nihayet o kareler size hicbir sey söylemez oluyor. Rabbimizin harama bakmayı da bu yüzden yasaklamış olması mümkün: Gözlerimizin alışmaması ve haramların zihinlerimizde normalleşmemesi icin.